Gökçebey’de ÇEDES Yıl Sonu Şenliği Gerçekleştirildi
Gökçebey ilçesinde, "Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum" (ÇEDES) projesi kapsamında düzenlenen Yıl Sonu Şenliği, Merkez Ulu Camii’nde Gökçebey Kaymakamı Sayın Ruveyda Kahraman Şıktaş, il ve ilçe protokolü, kurum amirleri, öğretmenler ve öğrencilerin geniş katılımıyla tamamlandı.
İlçe Müftülüğü, İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğiyle organize edilen şenlik, cami içi ve cami bahçesi olmak üzere iki aşamalı olarak gerçekleştirildi.
Merkez Ulu Camii içerisinde öğrenciler için milli ve manevi değerleri pekiştiren özel etkinlikler ile yarışmalar düzenlendi. Ardından cami bahçesine geçilerek, Gençlik Merkezi tarafından özel olarak kurulan oyun istasyonlarında öğrencilerin sosyal ve sportif faaliyetlere katılımı sağlandı.
Çocukların hem eğitici faaliyetlerle desteklendiği hem de keyifli vakit geçirdiği program kapsamında, İlçe Müftülüğü tarafından öğrencilere çeşitli hediyeler ve kitaplar takdim edildi.
Program, hatıra fotoğrafı çekimi ve katılımcılara sunulan ikramların ardından sona erdi. Kaymakam Şıktaş, şenliğin düzenlenmesinde emeği geçen kurumlara ve öğrencileri özveriyle hazırlayan tüm öğretmenlere teşekkür ederek, etkinliğe katkı sağlayan herkese şükranlarını iletti.
Link:https://www.facebook.com/photo?fbid=1306649274988365&set=pcb.1306651554988137&locale=tr_TR